"Kast med liten snuspåse"

"Här kommer Petter Landström med snusen i högsta hugg.. Han tar en rejäl ansats och slungar den lysande 2 meter! (Och ramlar på kuppen.)"

Det toppar nog som en av de roligaste sakerna jag någonsin sett, tillsammans med tåget, alla jävla snöbrottningar, volter över snödrivor och så vidare.
Fantastisk kväll igår, (grattis Erika i förskott), lite grogg, mycket vin.
Och dessutom lärde jag mig en grym ny drink! Vitt vin+sockerdricka, då smakar det inte saft och spya, utan bara saft! (med kolsyra! (Fruktansvärt uppmärksamt)(Tack Jenny!))


Alla vill att jag ska skriva blogg, men när jag väl sätter mig och skriver har jag oftast ingenting att skriva om, ni får nöja er med det här helt enkelt.






"I throw them into the abyss and try
to draw in the flies before
the smolts reach them where
they combat the water"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback