Undertow...

bapparada

Det är fantastiskt vad man kan hitta utan att mena det. En viss passion för The Mars Voltas låt "Miranda... That ghost just isn't holy anymore" fick mig att google bildsöka på just namnet Miranda, och då hittade jag denna bild. Jag gillar den verkligen som fan, och efter viss eftertanke har jag kommit fram till att Miranda nog är ett av de vackraste namnen någonsin, tätt följt av Elizabeth. Jag vet inte varför jag gillar dessa namn särskilt men jag tycker att båda två har en speciell klang.

Det absolut vackraste ordet som finns däremot, är det ingen tvekan om.
Alla kanske inte håller med mig, men försök iallafall med det.
Undertow.

Undertow?, tänker du.
Det betyder väl typ, underström?, tänker du.

Men bry dig inte om betydelsen för en stund och smaka och tänk istället på ordet.
Undertow.

Jag förväntar mig inte att alla ska tycka som mig, men enligt mig är det verkligen ett av världens vackraste ord.

Jag antar att det är sånt här man börjar tänka på när man har svårt att sova.

Kommentarer
Postat av: HonForsbeg

Wow, En Blogg-Mogge :D

2007-01-19 @ 09:07:42
Postat av: Basee

bra bra

2007-02-01 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback