Bloggandet...

... har tagit älvsbyn med storm, så det känns inte annat än passande att även jag åter hoppar på intressetåget och beger mig mot okänd destination.

Den här dagen har mer eller mindre bestått av att jag hållt ett tal och att jag inte vunnit en iPod shuffle. Jepp, ni läste rätt. Istället för att stödja det superkapitalistiska märket Apple så använder jag mycket hellre mp3-spelaren årsgång 1999 som jag köpte av Reb för 20:-. Så mycket punk är jag, era jävlar.

Annars är jag allmänt less på skolan, och framförallt jävligt fattig. Många födelsedagar och julfester nu i månaden, plus att julklappsinköpandet närmar sig med stormsteg. Någon som har något tips på hur man kan få ihop mer pengar snabbt?

Looptroop - Hurricane George

Kommentarer
Postat av: häj fredrik

sälj dig och din mp3

2008-12-04 @ 15:30:32
Postat av: Emma

Bra att du bloggar! Händer inte ofta, haha ^^

Postat av: Rebecca

Äntligen är du nere i träsket, Morgan!! :D Kommer du att stanna?

2008-12-05 @ 23:48:26
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback